fredag 7. mars 2014

Det kommer...

Jeg har ikke så masse spennende å blogge om siden 2. Etg ikke er ferdig og jeg ikke har plass til å drive med møbelprosjektene mine, men det kommer:-) det vil komme før og etter bilder av 2.Etg, DIY til barnerommet, før og etter bilder av møblene jeg driver med og når alt det er gjort skal jeg begynne på soverommet mitt:-) jeg har masse ideer til ting framover og jeg gleder meg til å få satt igang:-D 


Største snupp gleder seg veldig til rommet hennes er ferdig og denne lysekronen henges opp:-) Den er fra feel og er veldig søt og jentete:-) 

Gleder meg masse til jeg kan innrede jenterommet! Kan nesten ikke vente! :-)

 Ha en fin dag den som vil;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...