søndag 30. mars 2014

Barnerom og lekestue!

Hei og god kveld! 
Nå er 2. etg ferdig :-D *Hyl, skrik og jubel* :-) Tusen takk til min kjære sterke, utholdende, fantastiske, dyktige kjæreste! Han har stått på i 6. mnd alene(!) med unntak av å mure pipa for det har min pappa gjort ;-) Her er det fantastiske resultatet! :-)

 Skikkelig jenterom! :-)

 Nytt sengeteppe fra Dr. Lykke og ny pyntepute fra kremmerhuset.

Ny rosa radio (siden far i huset ødela den gamle) 

 Liten sitteplass/ bord på ene siden av pipa :) Ble kjempe tøff! 

 I full gang med lek med det samme hun fikk komme opp ;-) 

 Lekestuen har blitt mye finere enn jeg kunne drømme om! Takket være supre kjæresten!

Nydelig listverk på pipa! Skikkelig stilig! :-D

Du kan se hvordan 2.etg så ut før her og her.

God kveld/ natt fra meg :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...