tirsdag 20. januar 2015

Late dager og en avsløring..

Hei hei der ute i verden!  
Jeg har ikke blogget siden midten av desember.. Det er mange planlagte innlegg som bare ikke har kommet svart på hvitt og det er en grunn til det;-) jeg har vært veldig sliten i det soste og det har i grunn vært nok med det vanlige som skjer i hverdagen.. Først nå kjenner jeg at det går mot bedre tider med mye mer energi! :-D 
Årsaken til dette er den overnevnte avsløringen som kommer nå...
JEG ER GRAVID! :-D 
Vi venter vårt 3. Barn til sommeren og det vil si at jeg nå er rett over halveis i svangerskapet. :-) var på ultralyd i starten av januar og i magen ligger det en..


Planen nmin framover er å blogge mye mer;-) 
Vi har feiret bursdager, gjort ferdig soverom ++ så følg med;-)

Nå skal jeg fortsette med dagens ettermiddags aktivitet;-)


Ønsker alle en fin ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...