tirsdag 16. desember 2014

Snart jul igjen!

God ettermiddag kjære bloggverden! 

Nå er det lenge siden jeg har satt meg ned for å blogge.. planen var jo å blogge mer om soverommet/ene da det ble helt ferdig.. men det er det IKKE enda. Mannen min har ny jobb og egentlig null tid til oppussing. Jeg har ikke gitt opp å få det ferdig før jul da ;-) men nå er det snart jul så jeg får sparke han litt bak til helgen;-) Vi har egentlig fylt opp helgen med planer om å gjøre oss ferdig med julegavene og leveringen av disse. Vi er også bedt bort på koselig førjulslunsj, men litt lister må det vel gå an å få på plass vel? :-) Har tenkt til å lure med meg mannen på jysk eller noe for å kjøpe inn kommode/ kommoder til soverommet vårt også.. for DA kan jeg få litt mer oppbevaringsplass til alt mulig som ligger å flyter rundt her uten en fast plass å bo;-) hehe:-) 
Jeg er egentlig motstander av rot, men alle som kjenner meg vet at mitt hus trenger en uke for å finne orden og bare 1 time på å bli et totalt kaos.. til min store frusterasjon... Heldigvis har jeg som mor lært at det er viktigere ting i livet enn et perfekt og ryddig hus så jeg plages ikke lenger så mye av det.. bare litt innimellom ;-) hihi:-D

Jeg krysser fingrene for at listing og kommode er på plass i løpet av helgen så jeg får blogget mer neste uke. 

Denne gjengen her gleder seg i hvertfall til å feire jul for første gang som en familie på 4:-) 

Ha en riktig god kveld alle som titter innom! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...