torsdag 9. juli 2015

Jeg har flytta!

Hei og god kveld alle sammen.

Det er mye som har skjedd siden 17.mai gitt 😉 bla har Lillebror kommet til verden og vi har flyttet til Årnes! Det er fortsatt nytt og uvant å bo her, men det var absolutt det riktige å gjøre. Mannen har mye kortere avstand til jobben og mye mer tid sammen med meg og barna våre😊

Dagene gÃ¥r bort til Ã¥ prøve Ã¥ fÃ¥ orden pÃ¥ huset etter flyttingen og passe pÃ¥ barna. Merker godt at døgnet skulle hatt flere timer nÃ¥ som nr 3 har kommet til verden 😄 hvis jeg har en dag der jeg fÃ¥r dusjet meg selv, vasket hus, stelt barna, vasket klær, laget mat, vært pÃ¥ butikken med 3(!) barn alene OG fÃ¥tt de minste til Ã¥ sove pÃ¥ dagen DA blir jeg sÃ¥ stolt av meg selv 😂 hehe! Noen som kjenner seg igjen? 

I dag har vi gått tur ute i finværet, spist is og grilla😊 må liksom utnytte de siste sommerdagene vi får i år😉

Jeg håper på å kunne skape tid og ork til å blogge litt innimellom i min nye hektiske hverdag😉

Ha en flott kveld videre! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...