torsdag 2. januar 2014

Godt nyttår!

Nå er julen over og vesla har hatt sin første dag i barnehagen etter ferien, juletreet er kastet ut og resten pakkes vekk i morgen. (orket ikke i dag.. er tross alt bare 14 dager igjen til termin! :) )

Jeg har mange møbelprosjekter som jeg helst skulle hatt ferdig i går, men får ta det når det er tid og ork til det. Først på planen er et stelle bord :) Blir da noe å blogge om i 2014 også, er så mye som skal skje ;) Vi blir til 4, det blir barnedåp, store bursdager, ferier og bryllup! :)

En av alle de flotte julegavene vi fikk i år :D 30.08.14 Blir jeg kona til verdens beste mann! 

 Har da nok å finne på de siste dagene før termin;) Enda en av julegavene vi fikk ;) 
"Laundry today or naked tomorrow!"

 Så da er det bare å vaske i vei! ;) Alle baby klærne i nyfødt str. er nå ferdig vasket, men er masse masse som gjenstår før jeg føler meg klar til at babyen kommer.. Håper vi rekker å bli ferdig med det nye soverommet før hun kommer ihvertfall ;) 

Nå er det film på menyen:) Ønsker alle en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...